критерії оцінювання
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I.Початковий |
1 |
Учень
(учениця) розрізняє об'єкти вивчення |
2 |
Учень
(учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі
уявлення про об'єкт вивчення |
|
3 |
Учень
(учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя
виконує елементарні завдання |
|
II.
Середній |
4 |
Учень
(учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може
повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учень
(учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й
неточностями дати визначення понять, сформулювати правило |
|
6 |
Учень
(учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу.
Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати
знання при виконанні завдань за зразком |
|
III.
Достатній |
7 |
Учень
(учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії
і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок,
частково контролює власні навчальні дії |
8 |
Знання
учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у
стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші
зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює
власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності |
|
9 |
Учень
(учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних
ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує
загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
|
IV.
Високий |
10 |
Учень
(учениця) має повні, глибокі знання, здатний (а) використовувати їх у
практичній діяльності, робити висновки, узагальнення |
11 |
Учень
(учениця) має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано
використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати
її, ставити і розв'язувати проблеми |
|
12 |
Учень
(учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних
програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних
ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований
матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |
Комментарии
Отправить комментарий