Лабораторна робота №1 Тема . Визначення таксоном і чного положення виду в систем і орган і чного с в і ту (на вибір) Навчальна мета: поглибити знання студентів про основи систематики живих організмів; удосконалювати навички визначення рослин та тварин за допомогою навчальних карток; закріпити вміння складати морфологічний опис живих організмів. Розвиваюча мета: розвивати пізнавальний інтерес до предмета. Виховна мета: виховувати дбайливе ставлення до оточуючого середовища. Обладнання та матеріали: малюнки тварин та рослин, гербарій або фото рослин, підручник, конспект, картки, інструктивна картка, комп’ютер, презентація. Основні поняття та терміни: таксони, вид, царство, клас, ряд, підвид, надцарство, дроб’янки, бактерії, ціанобактерії, еукаріоти, прокаріоти, гриби, рослини, тварини, віруси. Тип заняття: заняття –практикум. Питання для обговорення. Що таке систематика? На які групи систематизують живі організми? Що таке критерії виду, наве
Комментарии
Отправить комментарий